Monday, October 18, 2010

lagi-lagi Bio Disc

hari ni...18/10/2010

saya nak share skit lagi feedback penggunaan Bio Disc...
Alhamdulillah....semakin hari..Bio Disc boleh di terima oleh kawan2 saya...dan juga masyarakat....
rasa bersyukur sangat kerana dapat berkongsi barang yang sangat bagus yang dapat memulihkan pelbagai jenis penyakit bersama2 kawan2 sekalian....

baru2 ini...saya dapat feedback yang positif dari kawan2 saya yang menjadi pengguna Bio Disc..niat saya hanya satu...saya mau tolong semua orang yang ada masalah kesihatan dan juga pendapatan...

saya tak dapat share photo sakit kawan saya tu...maklumlah..bukan semua orang nak bagi kita ambik gambar dia kan...yang penting kawan saya dapat kesan positif dari Bio Disc...

sudah beberapa kali jumpa doktor..tapi sakit tak ilang2...sehingga saya bagi try air yang dirawat khas dari Bio Disc...alhamdulillah...hampir sembuh....

sekarang ada sorang lagi kawan yang saya sedang tunggu hasil rawatan dari nya....sudah hampir sebulan...so nak tengok jugak hasil nya....kan ^_^

moga2 semua nya baik2 sahaja....nnt next blog...saya akan senaraikan penyakit2 yang telah dirawat dengan menggunakan Bio Disc lagi...

jumpa lagi...salam...

No comments:

Post a Comment